eclipse, preferences, folding

Hejsa

Jeg er begyndt at anvende eclipse til php udvikling. Jeg vil gerne undgå "folding" dvs at man kan collapse/expande dele af koden. Jeg kan fjerne fluebenet i Window->Preferences->General->Editors->Structured Text Editors->Enable folding, men når jeg starter eclipse op igen er mit valg glemt.

Nogen idéer til hvordan jeg får eclipse til at huske at jeg ikke ønsker "folding"?

--
peace, love & harmony
Atte

http://atte.dk       | http://myspace.com/attejensen
http://anagrammer.dk | http://atte.dk/compositions

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2007-06-01, 02:01 CEST [an error occurred while processing this directive]