Re: [PROGRAMMERING] [SQL] group by hjælp

I sslug.programmering, skrev Kim Schulz:
>  Hvis man ikke kan lide at MySQL ikke giver en fejlmeddelelse om at
>  resultatet ikke nødvendigvis giver mening, så kan man altid smide
>  ONLY_FULL_GROUP_BY i ens sql_mode setting.

Hmm.. så må jeg jo give dig ret. Det er ikke en bug, blot en meget
besynderlig feature som i de fleste tilfælde vil lede til en bug i den
applikation der bruger databasen.

Jesper (Der ikke bryder sig om at databasen leverer tilfældig data
tilbage uden at man explicit har brugt rand());