Re: [PROGRAMMERING] generering af state diagram fra kildekode

Kristian Nørgaard skrev:

> Jeg arbejder lidt på en state maskine. Jeg har hidtil fravalgt
> diverse værktøjer der genererer kode udfra et state diagram.
>
> Jeg ved ikke om det er realistisk, men jeg vil hellere gøre det
> omvendte...

Det er vel ikke så svært at gøre.  Du kan betragte hver linje
kildetekst som en tilstand og så oversætte kildeteksten til
graphviz-format eller lignende.

Linjerne skal være knuder (»node«).  Generelt skal der en forbindelse

Hvilken fornøjelse du så lige har af sådan et tilstandsdiagram kan jeg
dog ikke se.

Jacob
--
»Du kan ikke dræbe ham med koldt blod!«