Re: [PROGRAMMERING] Oplæring i programmering af device drivers

On Monday 18 June 2007 21:03, Hans Schou wrote:

> Den er i mine øjne god nok at starte med. Mange af de ting der er med
> gælder også for 2.6 - dog skal du holde dig fra jiffies.

Det er noteret. Går ud fra at jeg finder ud af hvad jiffies er når jeg går i
gang med at læse. :-)

> Det er nemmere med 2.6 end 2.4, så inden du går igang, kig på
> find /usr/src/linux -name '*skeleton*'

Det er også noteret.

> Sært. Om muligt ville jeg bygge på noget eksisterende udenfor pc'en
> hvis det er muligt. USB eller ethernet eller hvad der nu er egnet.
> Men det er åbentbart for speciel en opgave til at det kan gøres sådan.

Jeg er ikke helt sikker på at jeg ved hvad du mener, men jeg prøver at svare
alligevel: De har allerede en 2.4 driver at bygge videre på, så det er ikke
det. De er bare usikre på om der er nok andet arbejde (ud over den
umiddelbare opgave med at skrive device driveren) til at der er grund til at
gøre det til en fast stilling i stedet for et enkeltstående projekt.

--

        |\     _,,,---,,_       Greetings, Jens
      |,4-  ) )-,_. ,\ (  `'-'  sslug@sslug
postscript: grafitti on a pole