Re: [PROGRAMMERING] Oplæring i programmering af device drivers

On Tuesday 19 June 2007 12:02, Henrik Brix Andersen wrote:

> Den kan varmt anbefales - den fåes også i papir-udgave.

Det ved jeg. Det er faktisk den jeg har fået anbefalet af en ven. Men inde på
Amazon står den bare som om den kun dækker til og med 2.4.x kernen, mens der
på sitet står at den er current til og med 2.6.10 kernen. Hmm, har lige
tjekket og det ser ud til at Amazon bare har kopieret et review fra 2nd ed.
over på 3rd ed. Det er sg* nok det der er galt. Jeg bestiller den. :-)

--

        |\     _,,,---,,_       Greetings, Jens
      |,4-  ) )-,_. ,\ (  `'-'  sslug@sslug
If dumb were dirt, he'd cover about an acre.