sys/socket.h

Hej
Dette skulle egentligt være let. Jeg leder efter dokumentationen for
sys/socket.h på nettet.
F.eks leder jeg efter dokumentationen for recv og select.
Jeg har tidligere søgt på Google og fundet dokumentationen for disse, men nu
er de væk.
Hvis nogen kan give mig et link, bliver jeg glad.

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2007-09-01, 02:01 CEST [an error occurred while processing this directive]