Re: [PROGRAMMERING] Neurale netværk og Ada

Poul-Erik Andreasen wrote:

> Skulle der sidde nogle Ada programmører der kunne tænke sig at lege
> med neurale netværk. Så har jeg live frigivet en Ada binding kaldet
> FannAda til Fann(Fast Artificial Neural Network)

Ursäkta en dum fråga, men jag har aldrig sysslat med neurala nätverk.
Vilken typ av problem jag jag lösa med den tekniken?

--
/Björn

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2007-09-01, 02:01 CEST [an error occurred while processing this directive]