Re: [PROGRAMMERING] ::recv : :send i hver sin tråd

David Bo Jensen wrote:
> Kan man kalde ::recv og ::send i hver sin thread for samme samme socket
> connection?
> Er der noget specielt, man skal være opmærksom på i den forbindelse?
Som Björn Lundin sagde kan der være problemer med at den ene tråd
lukker, mens den anden er ved at læse, men du spurgte jo tidligere om
dokumentation til select. Med select (eller poll eller epoll på Linux)
kan du jo netop klare alle dine socket kald af én og samme tråd, og det
er da bestemt det jeg vil anbefale. Multithreading er svær at håndtere
korrekt.

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2007-09-01, 02:01 CEST [an error occurred while processing this directive]