Re: [PROGRAMMERING] PHP5 og RegExp problem

Hej Nis,

Jeg er ikke PHP5 programmør, men er det ikke noget så simpelt som:

(^\w{10,650}$|^$)

Hvis du benytter PCRE.

http://www.pcre.org/
http://perldoc.perl.org/perlre.html

Hvis du benytter PCRE til dit nedenstående eksempel så har får du et problem med \w og \W da det e rhenholdsvis word og non-word, så det giver ikke mening.

jonasbn
--
AIM: BjonasN      Gtalk: sslug@sslug
ICQ: 62401545   MSN: sslug@sslug