Re: [PROGRAMMERING] PHP5 og RegExp problem

Har løst problemet.
PHP5 er lidt tricky nogen gange med hvordan skriver sine regexp's.
Også selv om de overholder PCRE og gennemtestet med The Regex Coach.

Men nu virker det med /(?:^[\w\W\s]{10,650}|^$)/
Grunden til at jeg bruger \w\W og nu også \s er, at PHP5 nogen gange fejler
at læse . korrekt i regexp'et!
Med dette regexp, får jeg det hele med.

Men takker for input.

/Nis

"Nis" <sslug@sslug> wrote in message
> Skal i forbindelse med oprettelse/rettelse af nogle felter, teste indhold
> mod flere regexp's.
> Grundet brug af flere af de samme regexp's på flere felter/værdier, er
> alle regexp's samlet i et array med flere levels.
> På den måde, testes alle værdier mod et sæt af regexp's enkeltvis.
>
> Problemet er, at jeg på flere felter, skal test om en string er eks. enten
> helt tom eller mellem 10,650 tegn.
> Da jeg ikke kan teste det enkeltvis, er det nødtil at være et samlet
> regexp. Ellers vil det af dem der kommer først og ikke matcher, tælle som
> [...]

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2007-09-01, 02:01 CEST [an error occurred while processing this directive]