[C++][QT4]Ikke dynamisk QGraphicsTextItem

Hej Alle

Jeg sidder lige og prøver at få QGraphicsTextItem til at opføre sig som
QLineEdit. Jeg er "bare" stødt ind i det problem at størrelsen er dynamisk.

Sætter jeg f.eks. setTextWidth(150) så er bredten fin... men højden bliver
dynamisk. Sætter jeg setTextWidth(-1) så er højden fin men vidten bliver
dynamisk... hmmm

Sætter jeg painter til at klippe på størrelsen QRect. Ja, så kan man jo ikke
se cursor'en hvis teksten er længer end vidten af QRect.

Er der nogen af jer som har et trick til hvordan jeg kan løse dette
problem ?

På forhånd TAK!

(John =;-)

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2007-09-01, 02:01 CEST [an error occurred while processing this directive]