Re: Text to Speech

On Fri, 31 Aug 2007 10:27:43 +0200, Nis wrote:

> Skal meget hurtigt bruge et linux commandline program, som kan tage en teskt
> og omdanne det til tale.
> Det skal kunne dansk og output skal kunne pipes videre.

> Nogen forslag?

Mit gæt er at din betingelse om danskkundskab nedskærer dit udvalg til
dem tomme mængde.

Festival kan snakke en slags engelsk, og nogle andre sprog:

 <http://packages.debian.org/cgi-bin/search_packages.pl?keywords=festival&searchon=names&subword=1&version=unstable&release=all>

Hvad har dit problem med programmering at gøre?

  Mvh.

--
  Woodhead's Law: "The further you are from your              Adam Sjøgren
  server, the more likely it is to crash."               sslug@sslug

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2007-09-01, 02:01 CEST [an error occurred while processing this directive]