Re: [PROGRAMMERING] expected identifier before "public"

Peter Maersk-Moller wrote:

> Hej
>
> Ved ikke hvad der gik galt, men loesningen er
> class CAudioSource : public CSource {
>    public:
>          CAudioSource(CConfig* pConfig, char* source) : CSource(pConfig,
> source) {
>
> Beklager forstyrrelsen ;-)

Du skal ikke beklage... jeg kan se du er ved at lærer C++

Når du opretter et objekt med arvinger skal alle konstruktøren kaldes fra
alle arvede objekter... som du rigtigt har gjort oven for.

(John =;-)

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2007-09-01, 02:01 CEST [an error occurred while processing this directive]