Re: [PROGRAMMERING] Re: Text to Speech

"Adam "Sjøgren"" <sslug@sslug> wrote in message
news:sslug@sslug

> Mit gæt er at din betingelse om danskkundskab nedskærer dit udvalg til
> dem tomme mængde.
>
> Festival kan snakke en slags engelsk, og nogle andre sprog:
>
> <http://packages.debian.org/cgi-bin/search_packages.pl?keywords=festival&searchon=names&subword=1&version=unstable&release=all>
>
> Hvad har dit problem med programmering at gøre?
>

>  Mvh.
>
> --
>  Woodhead's Law: "The further you are from your              Adam Sjøgren
>  server, the more likely it is to crash."               sslug@sslug

Er også selv kommet til den konklusion.
Men så vidt jeg kan læse, kan Festival oplæres til dansk.

Problemet er, at jeg er blevet bedt om at redde et projekt, for blinde, som
er gået i stå.
Festival eller Text to Speech delen, skal læse tekster som den vigtigste del
i projektet.
Da jeg er ved at anskue programmeringen og dets forløb, er det nødvendigt at
få denne del på plads fra starten.

Så i den sammenhæng, mener jeg at det har med programmering at gøre.

/Nis

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2007-09-01, 02:01 CEST [an error occurred while processing this directive]