Re: [PROGRAMMERING] Elektronisk udgave af C++ refence

On Monday 09 June 2008, Michael Rasmussen wrote:

> Har du prøvet safari hos O'reilly?
> http://safari.oreilly.com/browse?category=itbooks.prog.cpp

Nej, men det ser umiddelbart ud til at det kræver at man læser bøgerne på
deres website, og jeg vil jo gerne have dem ned på min HD. :-)

Jeg kan selvfølgelig bruge wget, men det virker ikke som om det er det der er
meningen med deres side. Og jeg er helle rikek helt sikker på at jeg kan
styre wget godt nok til at den ikke henter hele sitet ned. :-)

--

        |\     _,,,---,,_       Greetings, Jens
      |,4-  ) )-,_. ,\ (  `'-'  sslug@sslug
Any clod can have the facts, but having an opinion is an art.
                                                      -- Charles McCabe

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2008-07-01, 02:01 CEST [an error occurred while processing this directive]