Re: [PROGRAMMERING] C/C++ beautifier

Jens Bang wrote:
> Jeg har arvet en hel del C og C++ kode hvor indenteringen ser ud til at være
> foretagte med en randomizer, så jeg ville høre om der var nogen her på listen
> der kan anbefale en C/C++ code beautifier.
>
> Jeg er doven nok til at synes det vil være et plus, hvis den kan hentes som en
> pakke under Ubuntus package manager, men det er ikke et krav.

$ sudo apt-get install uncrustify
Jag har dock inte använt den själv. Man kan läsa mer om den här:
<http://uncrustify.sourceforge.net/>.

Det finns också bcpp:
$ sudo apt-get install bcpp
Tyvärr ej provat denna själv.

Bägge programmen har manualsidor.

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2008-07-01, 02:01 CEST [an error occurred while processing this directive]