Re: [PROGRAMMERING] Elektronisk udgave af C++ refence

Jens Bang wrote:
Er der nogen her der ved hvor man kan få fat i en elektronisk udgave af en C++ Reference manual? Jeg er begynder i C++ og har brug for noget der kan ligge på harddisken på min Linux laptop, så jeg slipper for at slæbe en fysisk bog rundt. Jeg har både brug for nogen grundlæggende om syntaksen og sproget, og så en reference til STL'en.

Den behøver ikke at være gratis, så længe jeg kan downloade den og have den på min HD så er jeg glad. :-)

http://www.mindview.net/Books/TICPP/ThinkingInCPP2e.html
Jag har inte läst den men jag har hört att hans Java-bok var bra.

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2008-07-01, 02:01 CEST [an error occurred while processing this directive]