Re: [PROGRAMMERING] Elektronisk udgave af C++ refence

On Tue, 10 Jun 2008 18:00:29 +0100
Jens Bang <sslug@sslug> wrote:

> Nej, men det ser umiddelbart ud til at det kræver at man læser
> bøgerne på deres website, og jeg vil jo gerne have dem ned på min
> HD. :-)

Så tror jeg, du ikke har læst tilstrækkeligt koncentreret:-) Meningen
er, at man henter bogen som en PDF-fil, der jo så kan læse både med og
uden netforbindelse.

--
Hilsen/Regards
Michael Rasmussen

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2008-07-01, 02:01 CEST [an error occurred while processing this directive]