Re: [PROGRAMMERING] C/C++ beautifier

De fleste gode editorer kan selv finde ud af indente hele kodestykker.
Vim kan ihvertfald ved at markere den kode der skal indenteres, og så
trykke på = (tror jeg nok).

mvh
Tue Abrahamsen

On 24/06/2008, Jens Bang <sslug@sslug> wrote:
> Jeg har arvet en hel del C og C++ kode hvor indenteringen ser ud til at være
> foretagte med en randomizer, så jeg ville høre om der var nogen her på listen
> der kan anbefale en C/C++ code beautifier.
>
> Jeg er doven nok til at synes det vil være et plus, hvis den kan hentes som en
> pakke under Ubuntus package manager, men det er ikke et krav.
>
> --
>
>        |\     _,,,---,,_       Greetings, Jens
>      |,4-  ) )-,_. ,\ (  `'-'  sslug@sslug
> Never invoke anything bigger than your head.
> [...]

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2008-07-01, 02:01 CEST [an error occurred while processing this directive]