Re: [PROGRAMMERING] Elektronisk udgave af C++ refence

Jens Bang wrote:
On Monday 09 June 2008, Michael Rasmussen wrote:
On Mon, 9 Jun 2008 14:01:39 +0100

Jens Bang <sslug@sslug> wrote:
Den behøver ikke at være gratis, så længe jeg kan downloade den og
have den på min HD så er jeg glad. :-)
Har du prøvet safari hos O'reilly?
http://safari.oreilly.com/browse?category=itbooks.prog.cpp

Nej, men det ser umiddelbart ud til at det kræver at man læser bøgerne på deres website, og jeg vil jo gerne have dem ned på min HD. :-)

Jeg kan selvfølgelig bruge wget, men det virker ikke som om det er det der er meningen med deres side. Og jeg er helle rikek helt sikker på at jeg kan styre wget godt nok til at den ikke henter hele sitet ned. :-)

Der er en reference manual her: http://www.cppreference.com/
Kan dowloades med wget:
Opret en ny mappe. I den  nye mappe tastes:
wget --verbose -rk --level=0 http://www.cppreference.com/
Der downloades ikke for meget, men resultatet er både en html-version og en pdf.version.

--
Med venlig hilsen

Jørgen Heesche
mailto:sslug@sslug

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2008-07-01, 02:01 CEST [an error occurred while processing this directive]