Elektronisk udgave af C++ refence

Er der nogen her der ved hvor man kan få fat i en elektronisk udgave af en C++
Reference manual? Jeg er begynder i C++ og har brug for noget der kan ligge
på harddisken på min Linux laptop, så jeg slipper for at slæbe en fysisk bog
rundt. Jeg har både brug for nogen grundlæggende om syntaksen og sproget, og
så en reference til STL'en.

Den behøver ikke at være gratis, så længe jeg kan downloade den og have den på
min HD så er jeg glad. :-)

--

        |\     _,,,---,,_       Greetings, Jens
      |,4-  ) )-,_. ,\ (  `'-'  sslug@sslug
Whoever stated that signature sizes should be limited to one hundred and
twenty characters can just go ahead and kiss my

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2008-07-01, 02:01 CEST [an error occurred while processing this directive]