Re: [PROGRAMMERING] JVM skriven i Java

Mikael O. Bonnier wrote:
> Finns det en JVM som är skriven i Java? Man skulle kunna köra en sådan
> JVM på en mobiltelefon för att kunna ladda klasser, ty klassladdare
> finns ej av säkerhetsskäl i Java ME.

Forstår jeg dig ret, at du vil køre en JVM under Java ?
Det burde være muligt, men du er nødt til at have en JVM til at køre
denne anden JVM under, og så går idéen vist lidt tabt :-)

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2008-07-01, 02:01 CEST [an error occurred while processing this directive]