Re: [PROGRAMMERING] Re: Hvordan finder man brugerens home directory? SOLVED

On Wednesday 16 July 2008, Adam Sjøgren wrote:
> Det kommer sikkert an på hvilken distribution du bruger - på min Debian
> æske ligger getpwent(3) i pakken manpages-dev.

Jeg kører Ubuntu, så det var den samme. Tak for det. Og også tak til Jørgen
for linket til manpagez, det er en god side at kende.

--

        |\     _,,,---,,_       Greetings, Jens
      |,4-  ) )-,_. ,\ (  `'-'  sslug@sslug
Vita en medio periculo est vera vita. (To live in the middle of danger is true
life.)
                                                             -- Pasteur

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2008-08-01, 02:01 CEST [an error occurred while processing this directive]