Re: [PROGRAMMERING] [Bash] test om filer eksisterer i en for loop

Hej,

On 21:46 Thu 10 Jul 2008, Sune Vuorela wrote:

> Og en bash-specifik udvidelse. Dem synes jeg man bør holde sig fra med
> mindre man virkelig har en god grund.

En god grund kan være at det kun skal bruges i kommandolinien på min
lokale maskine, som har bash.

Mvh.
Anders

> Den har jeg aldrig brugt før, men har lige forsøgt at tjekke op på om
> den virker i dash og posh - det skulle den.

> Nej.
>
> /Sune

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2008-08-01, 02:01 CEST [an error occurred while processing this directive]