Re: [PROGRAMMERING] Debugge xml 1.0

Tak for den hurtige respons.

Jeg har nok været for hurtigt til dette at spørge. Jeg er absolut xml
novice.
Det er en configurationsfil, det drejer sig om(har ikke set xml anvendt på
denne måde), som jeg nu mener at have fundet en
måde at få testet.
Så mange gange undskyld ulejligheden.

vh

Poul

Den 31. mar. 2009 10.31 skrev Martin Møller Skarbiniks Pedersen <
sslug@sslug>:

> Netkortet

> Øh. XML er et dokument format.
> XSLT er et sprog, der kan lave XML om til noget andet.
>
> Jeg forstår ikke sammenhængen mellem XML (XSLT) og så den sidste del med
> et netkort.
>
> Kan du uddybe dit spørgsmål ?
>
> Mvh
> Martin

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2009-05-01, 02:01 CEST [an error occurred while processing this directive]