Re: [PROGRAMMERING] ODBC og PL/SQL?

Niels Müller Larsen skrev:
Jacob Sparre Andersen skrev:
Michael Rasmussen skrev:
Jacob Sparre Andersen skrev:

Hvad er alternativet til ODBC, hvis man vil sende PL/SQL-kode til en Oracle-server?

Er det ikke dette du har brug for:

http://www.devshed.com/c/a/Oracle/Oracle-Stored-Procedures/

Det tror jeg ikke. Så vidt jeg kan se det, så nævner de kun et interaktivt værktøj (SQL*Plus) til at køre PL/SQL-kode. Det jeg har brug for er at kunne kalde PL/SQL-rutiner direkte fra mine Ada- og C++-programmer.

Jacob
--
Søren Kierkegaard - Ole Lund Kirkegaards onde bror

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2009-05-01, 02:01 CEST [an error occurred while processing this directive]