Re: Auto udfyld med java virker ikke i Firefox

On Thu, 10 Dec 2009 14:00:56 +0100, Jesper wrote:

> Jeg har en form der skal skal udfylde felter, men det virker ikke i
> firefox. Det virker i Arora, Konqueror, Explore(win), Midori.

> Hvad har jeg gjort galt?

Du har glemt at åbne "Error Console"-vinduet i Firefox.

Det spytter fejl ud når man ændre på drop-down'en i dit eksempel:

  Error: Test is not defined
  Source File: http://thorup.linux.dk/tst1.htm
  Line: 15

ofte giver Error Console gode hints.

>  Test.Felt1Navn.value = field[0];

Den rigtige måde at få fat i et element ud fra id er
document.getElementById('Felt1Navn'), så prøv:

  document.getElementById('Felt1Navn').value = field[0];

i stedet.

De er helt sikkert meget skarpere til Javascript (det er ikke Java du
leger med her) ovre i dk.edb.internet.webdesign.clientside

  Mvh.

   Adam

--
 "I always liked songs with parentheses in the title."        Adam Sjøgren
                                                         sslug@sslug