Re: [PROGRAMMERING] Problemer med pipe/fork/execv

Hej igen..

jeg har lagt en tar.bz fil paa foelgende sti:
http://privat.awn.dk/piper.tar.bz

I pakken er sourcen til programmet, samt 3 strace filer. De 3 strace
filer illustrer problemet perfekt! Strace filerne er kommenteret, saa
det burde vaere meget let at foelge, og jeg ahr tydlig markeret
hvornaar der sker noget jeg ikke havde ventet.

Der er ogsaa en simple make fil som kan genskabe problemet.

Tag endelig et kig... som sagt er jeg lidt gaat i staa, jeg syntes det
burde virker, saa ville vaere meget glad for et hint

MVH
Allan W. Nielsen

* Martin Møller Skarbiniks Pedersen <sslug@sslug> [2009-11-29 16:29:46]: