Re: [PROGRAMMERING] C++ container stack ved brug af en fil

On Mon, 28 Dec 2009 13:46:19 +0100
"David Bo Jensen" <sslug@sslug> wrote:

> Problemet er at "set" allokerer dynamisk et område i ram og stxxl håndterer
> Mystruct som en klump af binære data, og ignorerer eventuelle pointers

Jeg er ikke bekendt med nogen datastruktur i C++, der laver deep copy
for dig. Det normale er, at du gratis får shallow copy med, men selv må
implementere den nødvendige kode for deep copy.

--
Hilsen/Regards
Michael Rasmussen