Dataudveksling mellem Perl og C++

Til et projekt hovedsagligt udviklet i C++ vil jeg gerne lave noget før-
og efterbehandling af test-data i Perl. Basalt set bruger jeg lister og
associative arrays.

Jeg kunne snildt lave noget hjemmebygget binærformat, men er der nogle
standard-ting folk ville anbefale?

Fra Perl ville jeg foretrække at bruge JSON, men jeg har også lidt kik
på Google Protocol Buffers. Men jeg har ikke lige erfaring med nogle af
formaterne fra C++.

//Makholm

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2011-03-01, 02:01 CET [an error occurred while processing this directive]