Nummerering i OpenOffice (automatisk) ..

Hej,

Først - Unskyld hvis jeg skriver i den forkerte gruppe, men kunne ikke lige lure hvor jeg ellers skulle gå hen med dette problem..

Problemet er ganske simpelt - Når jeg laver en støre opgave har jeg ofte en masser referancer til forskellige ting.

"bla bla bla xxx(yy) bla bla bla rrr(kkk) .."

og til sidst ender jeg med at ha en yy="Dette er et link til ..." kkk="ifg DIKUs studider" .. i en liste.

Den sidste liste er nem nok og lave - men hvis jeg rykker rundt på fx. xxx og rrr .. så nummer systemet stadig bliver holdt 1,2,3,4 osv - den kan jeg ikke lure hvordan man laver..

Nogen som har en smart ide eller hjemmeside hvor sådan noget er lavet?

(Lige inden folk råber om omkring LaTeX osv - Jeg er bundt til OpenOffice da de andre i skolen stadig køre Windows af en eller anden slags dvs 100% ikke tekniske folk).

Venlig hilsen
  Henrik Jess.

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2011-03-01, 02:01 CET [an error occurred while processing this directive]