Re: [PROGRAMMERING] php passthru returnere kun en lille del af resultatet

On Tue, 22 Mar 2011 07:14:33 +0100
Henrik Pedersen <sslug@sslug> wrote:

> Robert Larsen wrote:

> Har prøvet såvel exec() som shell_exec med samme resultat.
> Har også prøvet fopen for tmp filen og den bliver ganske rigtig
> indlæst i variablen, men samme resultat, altså kun første linie
> retur, når den sendes igennem bash scriptet.
> For god ordens skyld er her de sed kommandoer det sendes igennem.
>
>   sed 's_</td><td style.*">_"\n"_g' <$1 | sed 's_</td><td>_";"_g' | \
>   sed 's_</td>[^>]*">_";"_g' | sed 's_<td x[^>]*>_\n"_g' | sed
>   sed '1d'

> [...]

Har du prøvet med strip_tags() ?
http://php.net/manual/en/function.strip-tags.php

har virket fint for mig ved mange lejligheder.

kim

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2011-04-01, 02:01 CEST [an error occurred while processing this directive]