Re: [PROGRAMMERING] php passthru returnere kun en lille del af resultatet

Kim Schulz wrote:

> Har du prøvet med strip_tags() ?
> http://php.net/manual/en/function.strip-tags.php
>
> har virket fint for mig ved mange lejligheder.
>
> kim

strip_tags løser desværre ikke opgaven.
Som sed'en antyder så er der flere manøvre der skal udføres, og ikke blot
fjernes tags.

\Henrik

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2011-04-01, 02:01 CEST [an error occurred while processing this directive]