Det ender altid med en....

Henrik Pedersen wrote:

> strip_tags løser desværre ikke opgaven.
> Som sed'en antyder så er der flere manøvre der skal udføres, og ikke blot
> fjernes tags.
>
> \Henrik

.... linie perl eller to :-)
PHP har åbenbart nogle issues med at pipe stdin/out, så det endte som sagt
med en implementering i perl, dog ikke en oneliner.
Tak for hjælpen

\Henrik

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2011-04-01, 02:01 CEST [an error occurred while processing this directive]