Re: [PROGRAMMERING] php passthru returnere kun en lille del af resultatet

Robert Larsen wrote:

Har prøvet såvel exec() som shell_exec med samme resultat.
Har også prøvet fopen for tmp filen og den bliver ganske rigtig indlæst i
variablen, men samme resultat, altså kun første linie retur, når den sendes
igennem bash scriptet.
For god ordens skyld er her de sed kommandoer det sendes igennem.

  sed 's_</td><td style.*">_"\n"_g' <$1 | sed 's_</td><td>_";"_g' | \
  sed 's_</td>[^>]*">_";"_g' | sed 's_<td x[^>]*>_\n"_g' | sed
  sed '1d'

Det ville selvfølgelig være cool hvis php selv kan klare det, men den vil
ikke rigtig makke ret når der skal fjernes html-tags.
\Henrik

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2011-04-01, 02:01 CEST [an error occurred while processing this directive]