Re: [PROGRAMMERING] XML til MySQL

Hej

Tak for svarene.

@Peter som nævnt skal det hele ende på den database som også bruges af
vores hjemmeside (da dataene skal bruges på hjemmesiden). Jeg vil
selvfølgelig prøve at passe det ind på et tidspunkt hvor der er minimalt
load, men alle vores kunder har ikke nat samtidig, så det er desværre ikke
noget jeg vil kunne planlægge alt efter.

@Lars jeg ville foretrække hvis jeg kunne indlæse på en ny database, og så
derfra flytte de nye ting over til produktionsdatabasen. Jeg tror det vil
fungere bedre i vores nuværende setup, end at skulle tilføje en ny database
til vores nuværende system, og synkronisere begge veje. Men det kan være
det vil blive en nødvendighed senere da vi jo ikke kan skalere uendeligt på
en enkelt databaseserver.

@Martin tak for hintet. Jeg skal helt sikkert holde øje med at ting bliver
tilføjet mest hensigtsmæssigt, ellers bliver mine scripts jo aldrig færdige
:-)

Jesper Jarlskov

--
Jesper Jarlskov

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2012-01-01, 02:01 CET [an error occurred while processing this directive]