Re: [PROGRAMMERING] XML til MySQL

fre, 02 12 2011 kl. 12:26 +0100, skrev Peter Makholm:

> Hvis du er bekymret, har du så overvejet at gøre det som batch job om
> natten hvor database serveren alligevel ikke laver noget?
>
> //Makholm
Det var måske også en ide at læse dine xml-data ind i en ny database, og
så forbinde til 2 databaser fra dit produktionssystem? Så har du
muligthed for at lægge dine "xml" data over på en anden fysisk server
hvis det bliver nødvendigt.

/Lars Nielsen
www.lfweb.dk

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2012-01-01, 02:01 CET [an error occurred while processing this directive]