Fwd: Programmering til KDE (eller evt. Gnome) under Ubuntu

Jeg risikerer nok at starte en religionskrig med dette spørgsmål, men
jeg prøver alligevel. :-)

Jeg er i gang med at lære mig selv at programmere til Linux i C++, og har allerede fusket lidt med command line programmer vha emacs/g++. Men nu vil jeg gerne prøve kræfter med GUIer, og vil i den forbindelse høre
hvilke værktøjer folk kan anbefale.

Ud over emacs/g++ har jeg også rodet lidt med Eclipse, så hvis det er en vej at gå, vil jeg meget gerne høre om bøger eller online tutorials.

--

        |\     _,,,---,,_       Greetings, Jens
      |,4-  ) )-,_. ,\ (  `'-'  sslug@sslug
All my friends and I are crazy. That's the only thing that keeps us sane.

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2013-05-01, 02:01 CEST [an error occurred while processing this directive]