Re: [PROGRAMMERING] Fwd: Programmering til KDE (eller evt. Gnome) under Ubuntu

Jens Bang skrev:

> Jeg risikerer nok at starte en religionskrig med dette spørgsmål, men
> jeg prøver alligevel. :-)
>
> Jeg er i gang med at lære mig selv at programmere til Linux i C++, og
> har allerede fusket lidt med command line programmer vha
> emacs/g++. Men nu vil jeg gerne prøve kræfter med GUIer, og vil i den
> forbindelse høre hvilke værktøjer folk kan anbefale.

Jeg har gode (men ikke så mange) erfaringer med at bruge GUI-byggeren
til Qt.

Jeg har også god (og ret meget) erfaring med at bruge GUI-byggeren til
Gtk.

Jeg har p.t. et bedre indtryk af Qt's QUI-bygger, men jeg frygter at det
er fordi jeg ikke har presset den med "rigtige" opgaver endnu.

> Ud over emacs/g++ har jeg også rodet lidt med Eclipse, så hvis det er
> en vej at gå, vil jeg meget gerne høre om bøger eller online
> tutorials.

Eclipse skal du kun bruge, hvis du har råd til at have en supercomputer
som udviklingsmaskine.

Jacob
--
"The same equations have the same solutions."

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2013-05-01, 02:01 CEST [an error occurred while processing this directive]