Re: [PROGRAMMERING] Placering og administration af kode delt mellem flere projekter

Der var et par ting jeg glemte at fortælle: Jeg arbejder i C++ og QT Creator, og der er bare tale om mine egen hobbyprojekter her hjemme. Jeg er desværre ikke heldig nok til at have et arbejde, hvor jeg får lov til at kode til Linux. :-)