Re: [PROGRAMMERING] Fwd: Programmering til KDE (eller evt. Gnome) under Ubuntu

Jens Bang wrote:

> Tak til Thomas og Jacob for de hurtige svar.

> Jeg har taget et hurtigt kig på QT Creator og det ser ud itl at være et
> fint værktøj.

Det er vist også sådan at Canonical er ved at omskrive Unity i Qt.

Og når KDE5 kommer, skulle der i øvrigt også teknisk set, stort set ikke
blive forskel på Qt- og KDE-programmering - idet de KDE-specifikke ting så
bare bliver nogle add-ons til standard Qt(5), så vidt jeg forstår.

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2013-05-01, 02:01 CEST [an error occurred while processing this directive]