Re: [PROGRAMMERING] Placering og administration af kode delt mellem flere projekter

2013/4/8 Peter Makholm <sslug@sslug>:
> [...]

[...]

> Som udgangspunkt ville jeg jeg håndtere det som et helt separat
> projekt. Det betyder at projektet har sit eget git-repository,
> byggesystem og sin egen versionscyklus.

Ja. I git hedder det submodules og kan anbefales.
Se f.eks. http://git-scm.com/book/en/Git-Tools-Submodules

/Martin

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2013-05-01, 02:01 CEST [an error occurred while processing this directive]