Re: [SIGNATUR] Korrekte navne i signaturen (æøå)

Hvem har Email adressen til Jørn Guldborg fra KMD?? Så kunne vi få ham med
på denne diskussion. Jeg er sikker på at han heller ikke har lyst til at
"nøjes" med en standard uden ÆØÅ hvis det fungerer fint med.

Ydermere, burde han måske læse den securityfocus artikel om PKI - bare
sådan lige for at se om deres udstedelses procedure er tilstrækkelig god :-)

/Klavs

--
Regards,
Klavs Klavsen

-------------| This mail has been sent to you by: |------------
              Klavs Klavsen - OpenSource Consultant
                 sslug@sslug - http://www.vsen.dk

    Get PGP key from www.keyserver.net - Key ID: 0x586D5BCA
Fingerprint = A95E B57B 3CE0 9131 9D15 94DA E1CD 641E 586D 5BCA
It is a myth that people resist change. People resist what other
people make them do, not what they themselves choose to do...
That's why companies that innovate successfully year after year
seek their peopl's ideas, let them initiate new projects and
encourage more experiments.            -- Rosabeth Moss Kanter