Re: [SIGNATUR] Korrekte navne i signaturen (æøå)

"Guldberg,Jørn JGU" <sslug@sslug> wrote in message
Du skreb.
> Hvem har Email adressen til Jørn Guldborg fra KMD?? Så kunne vi få ham med
på denne diskussion. Jeg er sikker på at han heller ikke har lyst til at
"nøjes" med en standard uden ÆØÅ hvis det fungerer fint med.

>Korrrekt, og specielt med mit fornavn, der bliver til Joern...

>Men der er 2 grunde til tegnsættet.
>1. ANS1 bruger kun de amerikanske tegn. Der er et arbejde igang med at
>indføre UMT8 i setdet, som vil tillade de danske tegn, men mig bekendt er
>det ikke slået igennem endnu.
>2. På det tidspunkt  vi valgte tegnsæt, var der mange standard programmet
>der gik ned, når danske tegn blev anvendt - specielt Netscape var sårbar.

> Men vi tager det jævnligt op for at se om tiden er moden til de danske
tegn.

Fint nok, men hvordor er I ikke i overensstemmelse med anbefalingen, der -
som jeg læser den - siger at beslutningen bør være brugerens?

Men hvad er det egentlig vi skal lave. Et program, som genereres alt, og
sender det til KMD, som derefter benytter de genererede nøgler til en
registrering?