Re: [SIGNATUR] Korrekte navne i signaturen (æøå)

Erling Sjørlund skrev:

> [...]

:-(

Er det så ikke strengt taget noget brugeren kan få lov til
selv at vælge? Jeg har svært ved at se ideen i at I, som
certificeringsorganisation, kan være interesserede i at
tvinge brugerne til noget bestemt. Det skal selvfølgelig
være et oplyst valg brugerne foretager, men jeg kan ikke se
hvorfor de ikke skal have ret til at foretage valget.

Når I alligevel (midlertidigt?) dropper understøttelsen af
Netscape på Wintel er det vel en passende lejlighed til at
give brugerne mulighed for ikke at lave et certifikat, der
er specielt tilpasset af hensyn til fejl i Netscape.

> Men hvad er det egentlig vi skal lave. Et program, som
> genereres alt, og sender det til KMD, som derefter
> benytter de genererede nøgler til en registrering?

Som jeg forstod det er det der er brug for et program der
genererer et nøglepar og sender den offentlige nøgle til KMD
med en anmodning om at få den underskrevet.

Jacob
--
"Those who will not reason, are bigots,
 those who cannot, are fools, and