Re: [SIGNATUR] Gang i opgaven?

"Mads Bondo Dydensborg" <sslug@sslug> wrote in message
news:sslug@sslug
On Sun, 3 Mar 2002, E. Sjørlund wrote:

> Uklarheder
> a.2 : Hvordan skal de repræsenteres
> a.3 : Hvordan skal de formateres
>
> KMD's Windowsprogram giver en fin oversigt over informationsmængden.

Det lyder godt. Kunne du tage et screenshot, eller give mig/os en URL til
hvor programmet kan hentes/er dokumenteret?

Links i
"Guldberg,Jørn JGU" <sslug@sslug> wrote in message

Screen (måske) på www.arianeskema.dk/signatur/kmdsign.dk
(Hvis det ikke virker sender jeg den til dig selv).

Billede 1 er de oplysninger, man skal give, og som skal med ind i nøglen
Billede 2 er blot indtastningen af et password.
Billede tre er de informationer, programmet kan trække ud af nøglen (eller
måske af den anmodning, man kan sende til KMD).

Det eneste jeg ville kunne bidrage med er en GUI i Kylix.
Det jeg lagde op til var, at man skulle lave kodegenereringen på en måde,
så det kan styres via kommandolinien, primært fordi det vil give adgang for
enhver GUI. Uden den mulighed er jeg afskåret fra at medvirke.