SV: [SIGNATUR] Gang i opgaven?

Der ligger svar i teksten:

Fra: Klavs Klavsen

No problem. Jeg foreslår vi finder ud af, hvor vi kan sende en test request
til KMD - for verifikation, og så laver den vha. kommandolinien. Så er det
tekniske grundlag på plads, også kan vi diskutere GUI løsninger i en fryd
(Qt siger jeg dig.. Qt.. :-)

(jørgen Guldborg - venligst se ovenstående)

Jørn: Sende den til mig som vedhæftet fil. Så kigger vi på den.

> Det er vel _denne_ fil, der skal sendes til KMD?
Også det jeg tror. Det er sådan det funker med SSL. Så får man noget data
tilbage, som er det man skal bruge som sit certifikat - og det man f.ex.
ville importere i KDE (og måske derfor dit ikke funkede?).

Jørn: Jeps

 - lad os håbe vi kan låne en
test-server fra KMD (eller de vil forære os nogle certifikater, så vi kan
prøve at gennemføre bestillingen på den rigtige server :-)

Jørn: Vi kan godt udstede nogle testcertifikater fra jeres anmodninger, hvis
I lover kun at bruge dem til test:-).

> Så, det efterlader - som jeg ser det - to store problemer; Hvordan får man
> .req filen til KMD, og hvordan bruger man det i sit miljø.
Hvis Erling har en winblows boks, kunne han måske køre www.ethereal.com
(sniffet herfra, kan også læses i linux) og sætte den til at sniffe ALT,
lige inden han prøver at bestille certifikatet vha. KMD's program? han
kunne evt. bruge testdata, så KMD bare afviser certifikat-requesten - vi
får stadigvæk af se hvordan forsendelsen sker.. og det skulle være nemt at
decifrere med mindre de har opfundet deres egen protokol. Post dumpet i
ethereal format, så skal jeg nok kigge på det.

Jørn : Det er såmænd en simpel File upload - se mine tidliger e-mails.