Re: SV: SV: [SIGNATUR] Gang i opgaven?

Mads Bondo Dydensborg wrote:
> Måske er jeg reelt lidt for uvidende til at forstå det hele - men det ser
> ikke ud til at andre har valgt at ville trække læsset, og jeg mener at
> programmet skal laves - snart.
Jeg er enig med dig Mads. Jeg er ked af hvis du føler at du trækker hele
læsset. Jeg afventer sådan set at Jørn verificerer den nøgle du
genererede.. er den ok, har vi jo det tekniske på plads, også skal jeg lige
have fundet den mail hvor Jørn fortæller noget mere om den file upload
metode. er det vha. http?

Men først skal vi jo have et gyldigt certifikat at sende til serveren.

--
Regards,
Klavs Klavsen

-------------| This mail has been sent to you by: |------------
              Klavs Klavsen - Open Source Consultant
                 sslug@sslug - http://www.vsen.dk

    Get PGP key from www.keyserver.net - Key ID: 0x586D5BCA
Fingerprint = A95E B57B 3CE0 9131 9D15 94DA E1CD 641E 586D 5BCA
It is a myth that people resist change. People resist what other
people make them do, not what they themselves choose to do...
That's why companies that innovate successfully year after year
seek their peopl's ideas, let them initiate new projects and
encourage more experiments.            -- Rosabeth Moss Kanter