Re: SV: SV: [SIGNATUR] Gang i opgaven?

On Tue, 5 Mar 2002, Klavs Klavsen wrote:

> Jeg er enig med dig Mads. Jeg er ked af hvis du føler at du trækker hele
> læsset.

Overhovedet ikke. Jeg slog selv meget på tromme for at vi skulle følge op
på problemet. Jeg beklager bare at jeg stiller spørgsmål, som Jørn
formentligt har svaret på flere gange.

> Jeg afventer sådan set at Jørn verificerer den nøgle du
> genererede.. er den ok, har vi jo det tekniske på plads,

Jep, har lige sendt den til ham.
> også skal jeg lige
> have fundet den mail hvor Jørn fortæller noget mere om den file upload
> metode. er det vha. http?

Ja, den ville jeg også gerne se....

> Men først skal vi jo have et gyldigt certifikat at sende til serveren.

Ja.

Mads

'Open Systems' means no fences. And no fences means no use for Gates.
                                                       - Sun Microsystems