SV: SV: SV: [SIGNATUR] Gang i opgaven?

Lidt mere praktisk:

Når man danner nøgleparret bliver den ene udnænt til privat og den anden
offentlig nøgle. Den private skal forblive hemmelig og derfor er det
rimeligt at kryptere den, så sndre ikke kan "tage" den.
Den offentlige nøgle lægges ind i Req filen, og kommer med i certifikate -
da dette efterfølgende offentliggøres vil det ikke give mening at "skjule"
den. Req filen er signeret med den private nøgle, så vi kan se at du har
den.

Jeg har fået dit request. Der er et eller andet der ikke virker rigtigt, men
dem jeg skal bruge til at finde forklaringen, er på kursus. Jeg vender
tilbage når det er mere klaret.
Jeg vedlægger lige ans fortolkningen af din request:
Mvh Jørn

SEQUENCE [478]
	SEQUENCE [327]
		INTEGER [1] ( 00 )
		SEQUENCE [134]
			SET [11]
				SEQUENCE [9]
					OBJECT IDENTIFIER [3]( 2.5.4.6 -
countryName )
					PrintableString [2] ( DK )
			SET [16]
				SEQUENCE [14]
					OBJECT IDENTIFIER [3]( 2.5.4.8 -
UNKNOWN OBJECT IDENTIFIER )
					PrintableString [7] ( Denmark )
			SET [19]
				SEQUENCE [17]
					OBJECT IDENTIFIER [3]( 2.5.4.7 -
UNKNOWN OBJECT IDENTIFIER )
					PrintableString [10] ( Copenhagen )
			SET [13]
				SEQUENCE [11]
					OBJECT IDENTIFIER [3]( 2.5.4.10 -
organizationName )
					PrintableString [4] ( none )
			SET [30]
				SEQUENCE [28]
					OBJECT IDENTIFIER [3]( 2.5.4.3 -
commonName )
					PrintableString [21] ( Mads Bondo
Dydensborg )
			SET [33]
				SEQUENCE [31]
					OBJECT IDENTIFIER [9](
1.2.840.113549.1.9.1 - UNKNOWN OBJECT IDENTIFIER )
					IA5String [18] ( sslug@sslug
)
		SEQUENCE [159]
			SEQUENCE [13]
				OBJECT IDENTIFIER [9]( 1.2.840.113549.1.1.1
- rsaEncryption )
				NULL [0] ( )
			BIT STRING [141] ( 00 30 81 89 02 81 81 00 F9 EC 8B
1D 4B 33 90 28 62 E5 59 ... )
		[CONTEXT SPECIFIC 0] [23]
			SEQUENCE [21]
				OBJECT IDENTIFIER [9]( 1.2.840.113549.1.9.7
- UNKNOWN OBJECT IDENTIFIER )
				SET [8]
					PrintableString [6] ( tester )
	SEQUENCE [13]
		OBJECT IDENTIFIER [9]( 1.2.840.113549.1.1.4 -
md5WithRSAEncryption )
		NULL [0] ( )
	BIT STRING [129] ( 00 60 04 91 A3 78 96 78 BE 98 C5 3E 49 8F B3 E3
21 20 79 ... )